Detekcija mrtvog kuta SBS-1

Kod: SBS-1

STEELMATE sustav za otkrivanje mrtvog kuta podsjeća vozača da ga je već preteklo drugo vozilo s lijeve ili desne strane. Vozači često zaborave provjeriti bočnu traku u slijepom(mrtvom) kutu, prije nego što uđu u njega. Sustav smanjuje mogućnost kobne nesreće uzrokovane pretjecanjem ili promjenom voznih traka. SBS-1 je homologiran i razvijen u suradnji s proizvođačem automobila. Koristi se mikrovalna 79GHz visokofrekventna tehnologija.

262,79 

Dostupno

Opis

Sustav za detekciju mrtvog kuta SBS-1

STEELMATE sustav za otkrivanje mrtvog kuta podsjeća vozača da ga je već preteklo drugo vozilo s lijeve ili desne strane. Vozači često zaborave provjeriti bočnu traku u mrtvom kutu, prije nego što uđu u njega. Sustav smanjuje mogućnost kobne nesreće uzrokovane pretjecanjem ili promjenom voznih traka. SBS-1 je homologiran i razvijen u suradnji s proizvođačem automobila.

Značajke:

– značajno smanjuje rizik od nezgode prilikom promjene trake vozila
– optimizirani algoritmi
– vizualni i zvučni alarm (zvuk se može isključiti)
detektira vozila koja se kreću / prilaze s lijeve ili desne strane
– parkirana vozila s obje strane nisu otkrivena
– također se ne otkrivaju vozila koja se kreću u suprotnoj traci
– sustav ugrađen u vozilo koje pretječe, ne prepoznaje vozilo koje biva pretečeno
– za vozila s 12V ili 24V sustavom
– potrošnja struje: <300mA
– nakon prve instalacije potrebno je provesti probnu vožnju prije prve uporabe

Senzor:

– 79GHz mikrovalni 2x
– IP67 – vodootporan
– montaža bez bušenja rupa za senzore
– minimalne dimenzije
– raspon: do 5m
– visina ugradnje: 55cm (+/- 10cm)
– područje uporabe: razlika u brzinama vozila (relativna brzina): od 5 km / h do 40 km / h

UPOZORENJE:
Pri višoj relativnoj brzini od 40 km / h može se dogoditi da u trenutku upozorenja za vozilo koje se približava, trenutna brzina i trenutna udaljenost više ne dopuštaju vozaču prilaznog vozila da izbjegne sudar. Na primjer, pri brzinama od 200 km / h i 130 km / h (što je jednako ekstremnoj razlici), ako se sporiji vozač kreće ispred bržeg automobila s udaljenosti od samo 6 metara (sustav još ne upozorava da se automobil od straga približava), tako da on / ona stvara prepreku automobilu koji se brzo približava, a vozač brzog automobila više neće moći usporiti (smanjenje od 70 km / h na udaljenosti od samo 5 metara). Stoga je bitno da se vozač uvijek oslanja na svoje sposobnosti i iskustvo vožnje. Ovaj uređaj ne zamjenjuje vozačevu sposobnost upravljanja vozilom, a vozač uvijek mora samostalno donositi ispravne odluke prilikom vožnje.

Dodatne informacije

Proizvođač

Radni napon

,